Mittwoch, August 10, 2005

Love.de kooperiert mit Icony

Team SBV, Hamburg --10.08.2005 -- Wie die ComputerWelt heute vermeldet, hat sich mit Love.de das 50. Web-Portal an das europaweite Dating-Netzwerk Icony angeschlossen. Alle Partner-Portale greifen auf denselben Datenpool und die gleiche Funktionalität von Icony zu, bieten diese jedoch in ihrem individuellen Erscheinungsbild ("Look & Feel") an. Icony gehört zur Unternehmensgruppe 21Torr, die über 11 Jahre Erfahrung mit unterschiedlichen Communities nachweisen kann.

7 Kommentare:

jiri meinte...

Nice Blog!!! It looks like you've spent a fair amount of time setting it up and keeping the content fresh. I'll be sure to come back.

I have a online dating blog. It pretty much covers dating issue related stuff.

Thanks again and keep up the good work.

kalisekj meinte...

This is a excellent blog. Keep it going.

This may be of interest to you I have a free online dating service. It pretty much covers dating stuff.

I'll be sure to come back.

TexasDude meinte...

Very nice blog, hard to come by these days,

If you have a chance, can you visit my Dating Ideas site


Thanks

Online Incomes meinte...

Hey I just love your blog. I also have a south american single woman
blog/site. I mostly deals with south american single woman
Please come and check it out if you get the time!

Clickbank Mall meinte...

Winterkredit ab 4,99% Einfach online beantragen und Ihren Wintertraum erfüllen. Günstige Konditionen in allen Laufzeiten.
Darlehen

Drunk Glory Hole meinte...

click for dating game

milfcritic meinte...

dating services online