Dienstag, Mai 24, 2005

Spark Networks übernimmt MingleMatch

Presseportal, Beverly Hills, Kalifornien -- 23.05.2005 -- Spark Networks plc (MHJG:Prime Standard Frankfurt), einer der weltweit führenden Anbieter vonInternet Dating Services übernimmt MingleMatch, Inc. (www.minglematch.com )einen Betreiber von Online Services für Singles mit religiösem oder ethnischem Hintergrund, bzw. spezieller geografischer Herkunft. Das Unternehmen verfügt bereits über zahlende Abonnenten. MingleMatch betreibt Websites wie u.a. Black Singles Connection, Christian Mingle, LDS Mingle, BBW Personals Plus, Military Singles Connection oder Single Parents Mingle. Diese werden in das umfangreiche Portfolio von Spark Networks mit Websites wie AmericanSingles® oder JDate® integriert. Spark Networks setzt somit seine Strategie konsequent fort, sich auf hochprofitable Nischen zu konzentrieren. Singles als Zielgruppe identifizieren sich wesentlich stärker mit Angeboten, die sich um deren spezielle Interessen oder Neigungen drehen. Dies führt zu einer stärkeren Kundenbindung und zu einer höheren Zahlungsbereitschaft.
Zur Original-Pressemitteilung

21 Kommentare:

alena meinte...

Nice Blog!!! It looks like you've spent a fair amount of time setting it up and keeping the content fresh. I'll be sure to come back.

I have a online dating blog. It pretty much covers dating sim game related stuff.

Thanks again and keep up the good work.

Editor meinte...

hey that's a great blog, I also have a site about single online dating
you can check it out : single online dating

Editor meinte...

hey that's a great blog, I also have a site about online dating ads
you can check it out : online dating ads

jiri meinte...

This is a excellent blog. Keep it going.

This may be of interest to you I have a free online dating service. It pretty much covers dating stuff.

I'll be sure to come back.

alena meinte...

This is a excellent blog. Keep it going.

This may be of interest to you I have a free online dating service. It pretty much covers dating stuff.

I'll be sure to come back.

Editor meinte...

I just came across your blog about dating services
in weblogs and wanted to drop you a note telling you how impressed I was with the information you have posted here. I also have a web site about dating services
so I know I'm talking about when I say your site is top-notch! Keep up the great work, you are providing a great resource on the Internet here!

NYCGuy12 meinte...

Very nice blog, hard to come by these days,

If you have a chance, can you visit my friends Dating Ideas site


Thanks

DailyLinks meinte...

Very nice blog, hard to come by these days,

Look at this site I saw while surfing Dating Ideas site


Thanks

Joe Muka meinte...

Hi, Saw your site late night. Some of your ideas I may use for my site about broadband phone voip It's kind of a boring topic...I liked some of your info.

freestuff2 meinte...

Hey I just love your blog. I also have a american single shot rifle association
blog/site. I mostly deals with american single shot rifle association
Please come and check it out if you get the time!

freestuff2 meinte...

Hey I just love your blog. I also have a american match single
blog/site. I mostly deals with american match single
Please come and check it out if you get the time!

lawyer finder meinte...

wanna hook up later Chris? meet me on that online dating service site .. here >> online dating service

Clickbank Mall meinte...

Winterkredit ab 4,99% Einfach online beantragen und Ihren Wintertraum erfüllen. Günstige Konditionen in allen Laufzeiten.
Darlehen

APOLLINE meinte...

Gutes Gewebeblog. Sie machen eine gute Aufgabe.
Hier ist meine Web-Seite Versicherung
Es ist alle ungefähr Versicherung

121774 meinte...

Cool blog! If you get a chance you may want to visit this penis enlargement reviews website, it is very cool.

usa meinte...

Great Blog! Ilike it.I have Totally Free dating site for singlesTake a look if you have a minute. Thanks and have a good one!

Drunk Glory Hole meinte...

click for dating herpes

Drunk Glory Hole meinte...

click for dating seattle

stony meinte...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a personals site/blog. It pretty much covers personals related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

stony meinte...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a friendship site/blog. It pretty much covers friendship related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

ioio meinte...

Great Blog! Ilike it.I have Totally Free dating site for singlesTake a look if you have a minute. Thanks and have a good one!