Donnerstag, April 21, 2005

PARSHIP.de von der German Tech Tour 2005 prämiert

Hamburg (ots) -- 21.04.2005 -- Die Hamburger PARSHIP GmbH, Betreiberin der größten deutschsprachigen Online-Partneragentur www.parship.de, wurde jetzt von der German Tech Tour 2005 als eines der 27 besten jungen Technologieunternehmen prämiert. Der Internet-Dienstleister ging 2001 an den Start und begründete mit einem innovativen Premium-Service für Singles einen völlig neuen Markt. Jetzt wählten die Juroren PARSHIP.de unter mehr als 200 Einreichern als bestes deutschesUnternehmen in der Kategorie "Neue Medien, E-Commerce und Internet"aus. Die German Tech Tour 2005 ist ein Zusammenschluss 24 nationaler und internationaler Risikokapitalgesellschaften, die sich zum Zielgesetzt haben, aufstrebende, Erfolg versprechende Unternehmen aus derHigh-Tech Branche zu fördern.

9 Kommentare:

alena meinte...

Nice Blog!!! It looks like you've spent a fair amount of time setting it up and keeping the content fresh. I'll be sure to come back.

I have a online dating blog. It pretty much covers adult dating services related stuff.

Thanks again and keep up the good work.

Editor meinte...

hey that's a great blog, I also have a site about yahoo online dating
you can check it out : yahoo online dating

jiri meinte...

This is a excellent blog. Keep it going.

This may be of interest to you I have a free online dating service. It pretty much covers dating stuff.

I'll be sure to come back.

Editor meinte...

I just came across your blog about online lesbian dating service
in weblogs and wanted to drop you a note telling you how impressed I was with the information you have posted here. I also have a web site about online lesbian dating service
so I know I'm talking about when I say your site is top-notch! Keep up the great work, you are providing a great resource on the Internet here!

NYCGuy12 meinte...

Very nice blog, hard to come by these days,

If you have a chance, can you visit my friends Dating Ideas site


Thanks

jobs123 meinte...

Hey I just love your blog. I also have a dating woman
blog/site. I mostly deals with dating woman
Please come and check it out if you get the time!

Clickbank Mall meinte...

Zu kalt? Reisekredit ab 4,99%! Einfach online beantragen und schon mal die Sonnencreme einpacken
Darlehen

stony meinte...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a liebe site/blog. It pretty much covers liebe related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

milfcritic meinte...

dating chat room