Montag, Februar 28, 2005

NEU.de international auf Expansionskurs


CN.NEU.COM

Team SBV, Gummersbach -- 28.02.05 -- Die Partnerbörse NEU.de vermeldet heute die weitere Erschlíessung internationaler Märkte. Ab 01.03.2005 können auch in Russland, China und Japan mit Hilfe von NEU.de Singles online zueinander finden. Mit Hilfe einer proprietären Übersetzungs-Software, welche die Zeichensätze der jeweiligen Sprachen automatisch erkennt und decodiert, werden die Stammdaten der ausländischen Mitglieder simultan in die Sprache des oder der Kontaktsuchenden übersetzt. Dabei sind nach Angaben des Anbieters anwenderseitig keine weiteren Einstellungen oder Eingriffe nötig. Natürlich müssen sich dann beide Kontaktpartner in einer gemeinsamen Sprache verständigen können, doch allein für die Kontaktsuche sind keinerlei Fremdsprachenkenntnisse nötig. Mit den neuen Länder-Versionen steht NEU.de in mehr als 50 Ländern zur Verfügung. Neben den europäischen Ländern Österreich, Schweiz, Italien, Spanien, Frankreich, England und Polen ist NEU.de auch in der Türkei, im nord- und südamerikanischen Raum, und nun auch in Russland und im asiatischen Raum vertreten.
Zum Test von NEU.de

12 Kommentare:

kalisekj meinte...

Nice Blog!!! It looks like you've spent a fair amount of time setting it up and keeping the content fresh. I'll be sure to come back.

I have a online dating blog. It pretty much covers sex dating related stuff.

Thanks again and keep up the good work.

tweedledeetweedledum meinte...

This blog is awesome! If you get a chance you may want to visit this billing software site, it's pretty awesome too!

Online Incomes meinte...

Hi I was just blog surfing and I found your blog and I love it!
I also have a datingblog/site. It a dating site thats perfect for someone looking for that special someone!
You should check it out when you have time.

Milf Cruise meinte...

anyone looking to date a older woman ?online dating

Editor meinte...

hey that's a great blog, I also have a site about jewish online dating
you can check it out : jewish online dating

jiri meinte...

This is a excellent blog. Keep it going.

This may be of interest to you I have a free online dating service. It pretty much covers dating stuff.

I'll be sure to come back.

Editor meinte...

I just came across your blog about online lesbian dating service
in weblogs and wanted to drop you a note telling you how impressed I was with the information you have posted here. I also have a web site about online lesbian dating service
so I know I'm talking about when I say your site is top-notch! Keep up the great work, you are providing a great resource on the Internet here!

Baller meinte...

Very nice blog, hard to come by these days,

If you have a chance, can you visit my Dating Ideas site


Thanks

freestuff2 meinte...

Hey I just love your blog. I also have a african american single mother
blog/site. I mostly deals with african american single mother
Please come and check it out if you get the time!

hotbabesonline05 meinte...

make sure to meet me at the dating online service without being late this time!!

stony meinte...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a women site/blog. It pretty much covers women related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

doer meinte...

Just found your blog, it's great! I also have a web site related to Google Adwords ebooks and software.Thanks!