Donnerstag, Januar 27, 2005

Die "Spezies" Single unter der Lupe

PARSHIP.de Single-Studie 2005


Team SBV, Gummersbach -- 27.01.05 -- Die Parship.de Single-Studie 2005 weist 11,2 Millionen Singles zwischen 18 und 69 Jahren in Deutschland aus. Dass die Zahl der Singles nicht mit der Zahl der rund 14 Millionen Ein-Personen-Haushalte übereinstimmt, ist logisch. In unserem aktuellen Online-Dating-Report 2004 ermittelten wir über ein relativ komplexes Schätzverfahren ein Ergebnis von 11,4 Millionen "Singles auf Partnersuche" - eine sicher nur minimale Abweichung zur PARSHIP-Studie, vor allem wenn man bedenkt, daß bisher von drei Millionen mehr Singles in Deutschland ausgegangen wurde . Dies ist nur eines der interessanten Ergebnisse der PARSHIP.de Single-Studie 2005, für die das Marktforschungsinstitut Innofact AG mehr als 2.500 Personen zu rund 100 Aspekten befragt wurden. Die Studie widerlegt viele gängige Klischees: Singles sind nicht grundsätzlich frustriert. Sie sind sogar optimistischer als in Partnerschaft Lebende. Sie sind nicht oberflächlich, sondern wünschen sich Verbindlichkeit und eine langfristige Partnerschaft. Mehr zur Studie erfahren Sie hier.

11 Kommentare:

jiri meinte...

Nice Blog!!! It looks like you've spent a fair amount of time setting it up and keeping the content fresh. I'll be sure to come back.

I have a online dating blog. It pretty much covers dating issue related stuff.

Thanks again and keep up the good work.

Editor meinte...

hey that's a great blog, I also have a site about dating services online
you can check it out : dating services online

alena meinte...

This is a excellent blog. Keep it going.

This may be of interest to you I have a free online dating service. It pretty much covers dating stuff.

I'll be sure to come back.

Editor meinte...

I just came across your blog about foreign dating service
in weblogs and wanted to drop you a note telling you how impressed I was with the information you have posted here. I also have a web site about foreign dating service
so I know I'm talking about when I say your site is top-notch! Keep up the great work, you are providing a great resource on the Internet here!

TexasDude meinte...

Very nice blog, hard to come by these days,

If you have a chance, can you visit my Dating Ideas site


Thanks

freestuff2 meinte...

Hey I just love your blog. I also have a american megafriends military single
blog/site. I mostly deals with american megafriends military single
Please come and check it out if you get the time!

Livenwealthy meinte...

Top-Onlinekredit ab 4,48% Jetzt Wünsche erfüllen und einfach online beantragen. Günstige Konditionen in allen Laufzeiten!!!
kredite

milfcritic meinte...

click for asian dating

stony meinte...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a women site/blog. It pretty much covers women related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

milfcritic meinte...

jewish dating service

ioio meinte...

Great Blog! Ilike it.I have Totally Free dating site for singlesTake a look if you have a minute. Thanks and have a good one!